sweet16

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Jasmin - 10 maj 2015 15:09

Hejsan!

Jag glömde totalt bort att blogga på fredagen för att min pojkvän var här hos mig, han åkte nyss hem. Men i alla fall så tänkte jag berätta lite om mitt veckoslut. Ja som sagt så på fredagen var jag i skolan och kom hem 14.30 När jag väl hade kommit hem så började jag städa och laga mig själv i ordning för min älsklings skull. Alltså jag älskar honom så mycket. Vi badade bastu, lagade mat tillsammans, kollade på film, var ute på promenader osv. Vi gör alltid typ det där då vi är tillsammans och jag älskar det. Hellre myser jag hemma med min pojkvän än är ute på fester med honom. Vi gillar helt enkelt att vara nära varann och vi älskar varann super mycket. Så det är typ det enda som jag har hållit på med nu under veckoslutet. Idag är det morsdag och jag har köpt en liten gåva till mamma. Jag har inte så mycket pengar för tillfället så kunde inte köpa nåt jätte häftigt. Jag köpte en vit kopp där det står mamma på. Den var inte så dyr så därför tänkte jag att den skulle bli bra. Så när hon väl kommer hem från stugan så skall jag ge den till henne. Vi skall också laga lite mer lyxigare mat än vanligt för att man måste ju fira sin kära mamma. Har ni överraskat er mamma idag på nåt sätt? Har ni också någon gåva? Men i alla fall så hoppas jag att ni alla har haft ett mysigt veckoslut och grattis till alla mammor där ute!

Kramis

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vad kul att du kikade in!
Jag är en 16 år gammal tjej som bloggar om min vardag och om allt som händer i mitt liv. Kommentera och fråga gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Scroll to Top

Muspekare

Small Pink Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards