sweet16

Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Måndag Morgon

Av Jasmin - 27 april 2015 09:39

Morgon!

Hoppas alla har sovit gott. Det har jag i alla fall. Idag har jag en mycket kort skoldag vilket är super skönt. Skolan börjar 13.00 för min del och så kommer jag hem 14.15, och det var min skoldag. Jag vet faktiskt inte vad jag skall hitta på idag. Skall säkert träffa min bästis som vanligt. Hon övernattade hos en kille som hon har haft på g med i en god stund nu så vill veta allting..heh. Men just nu kollar jag på MTV och tar det lugnt. Vädret är inte heller nå vidare. Det regnar och är grått. Hoppas solen börjar skina men knappast, inte idag. Men hoppas ni alla har en fin morgon!

Kramis

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmin - 12 maj 2015 18:54

Hej. Ja förlåt för dåligt uppdaterande men idag har jag bara inte haft lust att blogga. Men i alla fall så idag var hela gymnasiet på en utfärd. Vi gick omkring i olika museér, det var faktiskt rätt intressant. Jag och mina kompisar skrattade ihjäl...

Av Jasmin - 11 maj 2015 09:14


God morgon! Jahha då är det måndag igen. Skolan börjar först klockan 13 för min del så kan bara ta det lugnt. Jag har redan ätit frukost och lite rabarberpaj som mamma bakade igår. Ja och hoppas alla hade en fin morsdag igår. Min mamma blev glad öv...

Av Jasmin - 10 maj 2015 15:09


Hejsan! Jag glömde totalt bort att blogga på fredagen för att min pojkvän var här hos mig, han åkte nyss hem. Men i alla fall så tänkte jag berätta lite om mitt veckoslut. Ja som sagt så på fredagen var jag i skolan och kom hem 14.30. När jag väl h...

Av Jasmin - 7 maj 2015 19:50


God kväll! Så idag har det igen en gång varit en ganska ointressant dag. Jag hade inga lektioner idag men jag var tvungen att skriva ett musikprov klockan 14. Det gick rätt bra faktiskt, hade läst ganska mycket. Efter det gick jag till en affär där...

Av Jasmin - 7 maj 2015 08:23


Morning! Vad skönt att det blir fredag imorgon. Har ni redan planer inför veckoslutet? Det har inte jag i alla fall. Eller jo, jag skall kanske åka och hälsa på min sjuka farfar med farsan och brorsan. Min farfar har en obotlig cancer och läkarna s...

Presentation


Vad kul att du kikade in!
Jag är en 16 år gammal tjej som bloggar om min vardag och om allt som händer i mitt liv. Kommentera och fråga gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Scroll to Top

Muspekare

Small Pink Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards