sweet16

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Jasmin - 7 maj 2015 19:50

God kväll!

Så idag har det igen en gång varit en ganska ointressant dag. Jag hade inga lektioner idag men jag var tvungen att skriva ett musikprov klockan 14. Det gick rätt bra faktiskt, hade läst ganska mycket. Efter det gick jag till en affär där jag köpte en kopp som det står mamma på. Den tänkte jag ge som morsdagsgåva. Sen var jag bara hemma och chilla och väntade på min bästis. Hon hade kvarsittning idag den dumrumpan haha. Men när hon väl var färdig med sitt så gick vi ut och njöt av det varma vädret. För att idag har det varit rätt varmt måste jag säga. Imorgon kommer min pojkvän kanske hit till mig. Om han inte kan komma imorgon så kommer han på lördagen men jag sa till honom att han typ måste komma imorgon heh. Så mitt veckoslut kommer bli mysigt som vanligt. Älskar honom så mycket. Hoppas ni också har haft en skön torsdag och ha en bra fortsättning på kvällen!

Kramis

 

 

 

Av Jasmin - 7 maj 2015 08:23

Morning!

Vad skönt att det blir fredag imorgon. Har ni redan planer inför veckoslutet? Det har inte jag i alla fall. Eller jo, jag skall kanske åka och hälsa på min sjuka farfar med farsan och brorsan. Min farfar har en obotlig cancer och läkarna säger att han har ungefär 2 år kvar. Därför skall jag ta vara på det stunder som jag har kvar med honom. Men om vi inte av någon anldening kan åka så träffar jag min pojkvän som vanligt. Ja och så är det morsdag på söndagen. Skall ni överraska mamma på nåt sätt? Kanske ge blommor eller hämta frukost i sängen? Jag har ingen aning om vad jag skall hitta på. Får se får se. Men idag är det torsdag och skolan börjar 11.30 åter igen. Klockan 14 skall jag skriva ett musik prov, hoppas det går bra för att alltså jag kan sjunga och så men jag kan inte typ nå musik teori. Sen skall jag träffa min bästis i något skede och ja..sen blir det fredag så småningom. Men hoppas er torsdag morgon har kört bra igång och jag hör av mig senare!

Kramis

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vad kul att du kikade in!
Jag är en 16 år gammal tjej som bloggar om min vardag och om allt som händer i mitt liv. Kommentera och fråga gärna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Scroll to Top

Muspekare

Small Pink Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards